متن آهنگ پری رو از دانیال
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ پری رو از دانیال


نگو نه در دل تو نیست از عشفم خبری
در خیال تو نباشد دگر از من اثری
من که صد بار به دریا زده ام این دل را
جان ندارم که به پای تو بریزم جانا

ای پری رو دل من سخت تو را میخواهد
هر شب و روز که هر وقت تو را میخواهد
تو که از حال دل عاشق من آگاهی
از خودت بگذر و کم کن دگر این خودخواهی

فکر آن روز کن از راه رسد دلتنگی
که دلت غم بگیرد با هر آهنگی
من نباشم تو بگردی همه ی دنیا را
حس کنی درک کنی حال من تنها را

ای پری رو دل من سخت تو را میخواهد
هر شب و روز که هر وقت تو را میخواهد
تو که از حال دل عاشق من آگاهی
از خودت بگذر و کم کن دگر این خودخواهی





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: